256403

فاطمی در تذکر شفاهی:

درصورتی که منابع تامین شده است چرا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟

دنیای معدن: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را لازم الاجرا و اجرای آن را مطالبه مجلس دانست.

به گزارش دنیای معدن از ایلنا، احمد فاطمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان لازم الاجرا است و منابع آن تامین شده، چرا اجرا نمی شود در این رابطه به رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهیم تا هر چه سریع تر آن را اجرا کنند و بازنشستگان را بیش از این منتظر نگذارند زیرا اجرای این قانون مطالبه مجلس است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: مدت زیادی است که بانک ها از انجام وظایف قانونی در پرداخت وام ودیعه مسکن و ازدواج طفره می روند، نیاز است مسئولان مربوطه به این موضوع توجه کنند، همچنین موضوع بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان و همچنین حمل و نقل درون شهری باید مورد توجه قرار گیرد زیرا با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی یادآور شد: قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی مدت ها است در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده، در این رابطه از هیات رئیسه مجلس می خواهیم این موضوع را پیگیری کند و چنانچه ایرادی دارد به مجلس برای رفع ایراد برگردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در حال حاضر ۵ میلیون تن تولید مرکبات را در کشور داریم که یک میلیون و ۵۰۰ کیلو مصرف کشور است و چنانچه ایستگاه صادراتی ایجاد نشود با خسران مواجه خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید