222642

در پاسخ به مطالبه مردمی:

بازرس کل استان قزوین از نحوه فعالیت معدن سنگ روستای دهک و سرخ کوله بازدید کرد

دنیای معدن: بازرس کل استان قزوین در پی اعتراض مردم به تخریب محیط زیست از معدن سنگ روستای دهک و سرخ کوله و روستای گردشگری باغدشت از توابع بخش الموت شرقی بازدید کرد.

به گزارش دنیای معدن؛ در پی گزارش های دریافتی و اعتراض های مردمی در خصوص تخریب محیط زیست و به منظور حمایت از تولید و سرمایه گذاری استان، عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان قزوین با حضور در  روستاهای دهک و سرخ کوله از فعالیت معاغدن این منطقه و نیز منطقه گردشگری باغدشت از توابع الموت شرقی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این مناطق قرار گرفت.

بازرس کل استان قزوین در حاشیه بازدیدهای میدانی ضمن گفتگو با مردم و آشنایی با مشکلات اهالی منطقه، در خصوص بررسی وضعیت بهره برداری از  معادن و رعایت مقررات مربوطه توسط کارشناسان و بازرسان بازرسی دستور پیگیری صادر کرد.

همچنین بازرس کل استان قزوین از دادگاه و کلانتری بخش الموت شرقی به صورت میدانی بازدید کرد.

در اجرای قانون احترام به آزادیهای مشروع و حفظ حقوق شهروندی،  عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین به همراه  هیات حقوق شهروندی دادگستری استان، از دادگاه و کلانتری الموت شرقی بازدید کرد.

علیخانی در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت حفظ کرامت و ارزش های والای انسانی در اجرای این قانون اظهارداشت: رعایت قوانین و مقررات مدون در این قانون و دستورالعمل های مربوطه لازم الاجراست و با خاطیان امر، برابر ضوابط مربوطه برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده نقض قانون احترام به آزادیهای مشروع و حفظ حقوق شهروندی موارد را با تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 33373929 اطلاع دهند.

بازدید میدانی

بازرس کل استان قزوین یادآورشد: همچنین سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی آماده دریافت شکایات شهروندان محترم در این زمینه است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید