254873

پیام مهندس کهزاد مدیر عامل صنعت فولاد شادگان‌ به مناسبت ۱۷ مرداد ماه گرامیداشت روز خبرنگار

دنیای معدن: در هزاره‌ی جدید؛ هر اتفاق و رویدادی رسانه‌ای نشود، گویی رخ نداده است. پیامِ نهفته در این جمله، یعنی اینکه خبرنگارانِ رسانه‌ها، مهمترین عاملِ پیشرانِ توسعه و پیشرفتِ هر جامعه‌ای به شمار می‌روند.

17 مردادماه؛ بعنوان روز خبرنگار،گواهی واثق بر منزلت بی چون وچرایِ  حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه است. روزی که تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغِ اصحاب رسانه بر گستره افکار عمومی و تنویر اذهان همگانی در مسیر همگرایی و امید آفرینی را یادآور می شود.

خبرنگاران؛ وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون زحمات شبانه روزی آنهاست.

آن‌چه خبرنگاران می‌نگارند، می‌گویند و به نمایش می‌گذارند؛ نه فقط در یک رسانه جاری می‌شود که در جان و دل یک ملت و فراتر از آن در محضر خداوند منان، ثبت و ضبط خواهد شد؛ و خوش بر احوال خبرنگارانی که در مسیر حق و حقیقت، صداقت و بیان واقعیت‌ها، گام برمی‌دارند و ارزش این حرفه‌یِ ‌ ارزشمند و گران‌‌بها را آنچنان که باید درک می‌کنند و پاس می‌دارند.

خبرنگاران؛ به راستی تجسمِ امانت، مسئولیت، تعهد و وظیفه شناسی‌‌اند. ضمنِ گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای خبرنگار، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان عرصه‌‌ی دانایی، این ساحتِ ارزشمند و تأثیرگذار، بالاخص فعالانِ متعهد، جسور و دارای اخلاق حرفه‌ایِ صنعت فولادکشور، همکارانم در روابط عمومی‌صنعت فولاد شادگان و تمامیِ خبرنگارانی که با احصای نیازها و همچنین انعکاس دستاوردهای این صنعت، موجبات رشد و تعالی آن را فراهم می آورند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید