256086

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان حادثه معدن طبس را تسلیت گفت

دنیای معدن: در پی حادثه غم انگیز معدن زغال سنگ و‌درگذشت تعدادی از کارگران جهادگر، مدیرعامل فولاد هرمزگان این ضایعه بزرگ را به خانواده های داغدار و تمامی همکاران در حوزه معدنکاری و صنایع تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، که یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های فرزندان این مرز و بوم است، جان باختن تعدادی از کارگران زحمت‌کش و پرتلاش معدن زغال سنگ که در سخت‌ترین شرایط و با تلاشی جهادگونه، همواره برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کردند و به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، نمادی از ایثار، همت و مقاومت بودند.  ضایعه‌ای دلخراش‌و بزرگ برای جامعه کارگری و صنعت و معدن کشور است که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

بی‌تردید، این کارگران قهرمانانی بودند که با سخت‌کوشی و فداکاری در مسیر توسعه صنعتی کشور گام برمی‌داشتند و نام‌شان در حافظه جامعه کارگری و صنعت همواره جاودان خواهد ماند.

اینجانب از طرف خود و تمامی کارکنان و مدیران فولاد هرمزگان، این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های داغدار و تمامی همکاران گرامی در حوزه معدنکاری و صنایع مرتبط تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جان‌باختگان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسألت دارم.

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید