256094

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری

آرک های معدنی ذوب آهن اصفهان نقش کلیدی در ایمن سازی معادن کشور دارد

دنیای معدن: علی آقا محمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX2024) ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : استخراج مواد معدنی برای تولید محصولات فولادی از دل معادن کشور، همواره کار سخت و طاقت فرسایی به شمار می رود که نیاز است در تک تک مراحل آن ایمنی سرلوحه قرار بگیرد.

به گزارش دنیای معدن وی افزود :تولید آرک های معدنی در ذوب آهن اصفهان نقش کلیدی در ایمن سازی معادن کشور دارد و لذا نیاز است این محصول ملی بیش از گذشته در کلیه معادن کشور مورد استفاده قرار بگیرد. 

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به تاکید ویژه رهبر انقلاب به طرح نهضت ملی مسکن اشاره نمود و تصریح کرد : مسکن از جمله نیازها و البته دغدغه های هموطنان عزیزمان به شمار می رود که دولت قبل در این راستا اقدامات خوبی انجام داد و دولت جدید نیز این رویکرد را با جدیت تمام دنبال می کند.

علی آقامحمدی خاطرنشان کرد : اعلام آمادگی ذوب آهن اصفهان برای تامین مقاطع فولادی طرح نهضت ملی مسکن دستاوردی بزرگ در عرصه ملی قلمداد می شود زیرا ثمره دانش،تجربه و توانمندیهای فرزندان این مرز و بوم در راستای خانه دار شدن هموطنان عزیزمان قرار می گیرد که این رویکرد شیرینی و حلاوتی به یادماندنی را رقم می زند.

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد : در جریان اقدامات ذوب آهن اصفهان برای طرح نهضت ملی مسکن هستم و در این فرصت شایسته می دانم به همه تلاشگران اولین مجتمع تولید فولاد در ایران خسته نباشید بگویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید