256889

حمایت جمعی از شوراها، امامان جمعه پارسیان از سرپرست سازمان ایمیدرو

دنیای معدن: جمعی از شوراها، ائمه جمعه و معتمدین شهرستان پارسیان حمایت خود را از تغییرات مدیریتی انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان اعلام کردند.

به گزارش دنیای معدن، جمعی از شوراها، ائمه جمعه و معتمدین شهرستان پارسیان طی نامه ای که ممهور به مهر و امضا است، از سرپرست ایمیدرو بابت تغییرات مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان ابراز خرسندی و حمایت کردند.

در این نامه که نسخه ای در اختیار این رسانه قرار داده شده است، آمده است: احتراما با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، بارقه ای از امید و نشاط را در دل مردم شهرستان پارسیان ایجاد نموده است. 

بر این اساس تایید کنندگان این نامه که جمعی از شوراها، امامان جمعه و معتدمین این شهرستان می باشند، بر خود فرض می دانند با حمد و شکر به درگاه الهی به جهت آغاز فصل جدیدی از تحولات مثبت در منطقه ویژه پارسیان، مراتب حمایت خود را از حضرتعالی و معاونین و مدیران آن سازمان اعلام نمایند. همچنین ضمن تشکر ویژه از جنابعالی به جهت اهتمام خاص آن مقام معزز به توسعه صنعت و اشتغالزایی، اعلام می نماییم که ما معتمدین ضمن استقبال از تغییرات صورت پذیرفته در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، تمام توان خود را برای همراهی و حمایت به کار خواهیم بست.

امید واثق داریم با اتکال به خداوند متعال، رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، حمایت های موثر دولت معزز و وزیر محترم صمت، شاهد رشد چشمگیر این منطقه ویژه اقتصادی، و شهرستان پارسیان باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید