230759

پاسخ پورعلی گنجی به باشگاه پرسپولیس

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف به دنبال جذب بازیکن مورد نظر است.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن جدید است تا با استفاده از آنها بتواند شرایط تیم را بهبود ببخشد.

یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی پرسپولیس، یحیی گل محمدی است. مرتضی پورعلی گنجی بعد از بازگشت به لیگ ستارگان قطر با العربی قرارداد سه ساله امضا کرد. این مدافع باتجربه در فصل جاری عملکرد خوبی در تیم العربی نداشت و مورد انتقاد روزنامه های قطری قرار گرفت.

باشگاه العربی تصمیم گرفت که پور علی گنجی را بعد از پیشنهاد خوبی که از یک تیم چینی دریافت کرد بفروشد. روزنامه الوطن دلیل فروش این مدافع ایرانی را سود دهی باشگاه العربی قطر دانست چرا که او با تیم یک سال دیگر قرارداد داشت اما چون تیم چینی پیشنهاد خوبی داد العربی با فروش او موافقت کرد.

مرتضی پورعلی گنجی تا پایان فصل جاری با باشگاه‌شنزن‌چین قرارداد دارد و در تابستان آینده میتواند بعنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود. مرتضی پورعلی گنجی اعضای کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم را فالو کرد.

چندی پیش، استوری عیسی آل‌کثیر، بازیکن پرسپولیس که گویا خبر از پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به تیم فوتبال پرسپولیس را می‌دهد.

مرتضی پورعلی‌گنجی در جام ملت‌های آسیا 2019 در هر شش مسابقه تیم ملی به صورت فیکس به میدان رفت و توانست با تیم ملی به نیمه نهایی راه یابد به طوری که تا قبل از نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تیم ملی کشورمان ایران هیچ گلی را دریافت نکرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید