255259

حبیب‌زاده، نماینده جلفا و مرند مطرح کرد

اتابک فردی توانمند است

دنیای معدن: نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی اتابک را فردی توانمند برای حضور در وزارت صمت دانست.

به گزارش دنیای معدن، عزت ا... حبیب‌زاده، نماینده جلفا و مرند در خصوص سیدمحمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: اتابک به حوزه صنایع و معادن اشرافیت دارد.

وی افزود: یکی از مزیت‌های آقای اتابک این است که در بدنه صنعت بوده است و کار جدی کرده است. از این‌رو ما هم در کمیسیون صنایع و معادن به عنوان کمیسیون تخصصی، به ایشان رای مثبت دادیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ما مشکلات زیادی در این حوزه داریم. در بخش خودرو و تعهدات ارزی با چالش روبرو هستیم. به واسطه همین تعهدات ارزی، امروز بسیاری از صادرکنندگان و واردکنندگان ما زمین‌گیر شدند.

حبیب‌زاده اظهار داشت: امروز انگیزه از صادرکنندگان ما گرفته شده است. من فکر می‌کنم ارز باید تک‌نرخی باشد که رانت به حداقل برسد. از طرفی به واسطه قطعی برق با مشکلاتی در حوزه صنعت و مخصوصاً سیمان روبرو هستیم. با این حال، آقای اتابک را توانمند می‌دانم که می‌تواند مشکلات را حل کند.

نماینده جلفا و مرند در پایان گفت: من در کل آقای اتابک را تایید می‌کنم، زیرا تحصیلات و سابقه کاری ایشان موید این موضوع است. آقای اتابک به ما قول داده حوزه صنعت و مخصوصاً خودرو را سر و سامان دهد. ضمناً آقای اتابک موافق واردات خودرو هم هستند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید