253040

مدیرعامل ایمپاسکو به مناسبت روز روابط عمومی:

نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها بسیار پر رنگ است

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: نقش روابط عمومی در سازمان‌ها و ادارات با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ضرورت اطلاع رسانی به افکار عمومی بیش از پیش اهمیت یافته و امروزه این نقش همگام با وظایف استراتژیک شرکت پیش می‌رود.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در دیدار با کارکنان روابط عمومی ایمپاسکو ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی در شرایط کنونی، علاوه بر افکار عمومی، اصلی‌ترین رابط میان کارکنان یک شرکت با مدیران است که می‌تواند موجب افزایش تعامل و تفاهم میان بخش‌های مختلف یک سازمان باشد.

وی ادامه داد: امروزه جریان‌های زیادی در شکل‌گیری افکار عمومی نقش دارند و روابط عمومی قوی در هر سازمانی یکی از مهمترین و قوی‌ترین ابزارها در مدیریت افکار عمومی است.

کریم‌نژاد تصریح کرد: به رسمیت شناختن نقش روابط عمومی از سوی مدیریت سازمان، موجب حفظ و گسترش تعادل میان مدیران و معاونین شرکت با کارکنان از یک سو و با مخاطبان و افکار عمومی از سوی دیگر می‌شود.

وی تاکید کرد: به کارگیری دانش و تجربه در کنار نیروی انسانی خبره در روابط عمومی‌ها، انتقال پیام سازمان را به مخاطبان و افکار عمومی به سادگی امکان‌پذیر خواهد کرد.

مدیرعامل ایمپاسکو توضیح داد: روابط عمومی‌ها امروزه به ارتباط با مخاطبان و رسانه‌ها محدود نمی‌شود و کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک سازمان‌ها از جمله نقش‌های روابط عمومی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش بی بدیل و تاثیرگذار روابط عمومی در پیشبرد اهداف، وظایف و مسئولیت‌های حوزه روابط عمومی پررنگ‌تر و گسترده‌تر از گذشته شده است.

کریم‌نژاد در پایان این روز را به مدیران و کارکنان واحد روابط عمومی در مجتمع‌های تابعه ایمپاسکو تبریک گفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید