253514

ضرورت بهره برداری بیشتر از ظرفیت‌های حوزه معدن

دنیای معدن: نماینده مردم اقلید در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه معدن، گفت: برای تحقق این مهم باید قوانین مناسبی تصویب شود چرا که از پتانسیل این حوزه به درستی استفاده نمی‌شود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خانه ملت، مسلم صالحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجاکه معیشت و مشکلات اقتصادی به یکی از محوری‌ترین موضوعات و دغدغه‌ها تبدیل شده است یکی از اصلی برنامه‌های مجلس دوازدهم باید رفع موانع پیش روی رشد اقتصادی چه در سطح کلان و چه در سطح خرد باشد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند قوانین اقتصادی خوبی در حوزه‌های مسکن، خودرو، نظام بانکی و... در مجلس یازدهم تصویب شده است، اما مردم زمانی می‌توانند اثرات این قوانین را در زندگی خود احساس کنند که به درستی اجرایی شده باشد.

وی افزود: وظیفه مجلس دوازدهم نظارت برحسن اجرای قوانینی مانند جهش تولید مسکن و ساماندهی صنعت خودروست، زیرا در صورت اجرایی شدن این دو قانون دو دغدغه مهم مردم یعنی تامین مسکن و خودروی ارزان قیمت رفع می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: از دیگر موضوعاتی که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد استفاده از ظرفیت‌های مغفول از جمله در بخش معادن است که برای تحقق این مهم باید قوانین مناسبی تصویب شود تا مسئولان ملزم به برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مناسب در این حوزه شوند، هم اکنون از پتانسیل این حوزه به درستی استفاده نمی‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید