254219

موفقیت مرکز دردهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران / کسب نشان 3 ستاره پیشروان بهره وری

دنیای معدن: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی لوح تقدیر نشان 3 ستاره پیشروان بهره وری را اخذ کرد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران ، دهمین همایش جایزه  بهره وری با حضور بیش از 50 شرکت بخش معدن و صنایع معدنی با هدف ارتقای سطح بهره‌وری در شرکت‌ها،  در روز یکشنبه 18 تیر ماه ،با حضور موثقی‌نیا معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو، محتشمی‌پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت، پیشوایی رئیس سازمان بهره‌وری و جمعی از مدیران ایمیدرو و مدیران عامل شرکت‌های معدنی در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار شد.

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران  نیز در این دوره توانست یک پله صعود داشته و نشان 3 ستاره پیشروان بهره وری را از دهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران اخذ نماید. این مرکز باهدف گذاری 5 ساله جهت دستیابی به تندیس این جایزه برنامه ریزی های گسترده ای را در این خصوص تدوین کرده است. 

جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران  با هدف "ارتقای بهره‌وری، هم‌افزایی و رقابت پذیری بخش معدن و صنایع معدنی" به منظور فرهنگ‌سازی ارتقای بهره‌وری در بخش معدن و صنایع معدن، بالابردن توان تخصصی کارشناسان فعال این بخش، تشویق بنگاه‌ها برای بهبود مستمر و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربه‌های موفق در زمینه بهره‌وری و معرفی شرکت‌های برتر برگزار می شود. این جایزه ضمن ارزیابی، انتخاب و تقدیر از پروژه‌های برتر، امکان الگوبرداری سایر شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی را فراهم می  سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید