255035

کسب رتبه نخست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی در دهمین دوره ارزیابی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

دنیای معدن: پس از بررسی مجدد شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نتایج دهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به رتبه نخست ارتقاء یافت.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران ،.از بین  1500 آزمایشگاه عضو این شبکه ارزیابی عملکرد برای 653 آزمایشگاه حائزشرایط، بر اساس معیارهایی همچون «مشتری مداری»، «فعالیت شبکه‌ای» و «کارکرد» انجام گرفته است ، که مرکز تحقیقات  فرآوری مواد معدنی ایران با کسب 748 امتیاز ، رتبه نخست را بین مراکز آزمایشگاهی عضو به خود اختصاص داد.

همچنین در دهمین دوره عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد و بنیاد علوم کاربردی رازی رتبه دوم و سوم را کسب کردند. لازم به ذکر است ، هدف از ایجاد این شبکه  ،ایجاد زیرساختی تعاملی و هم‌افزا، با شناسایی، ارزیابی و به اشتراک‌گذاری امکانات و توانمندی‌های آزمایشگاه‌های سراسر کشور، هموار شدن مسیر برای دسترسی هرچه بهتر متخصصان، پژوهشگران، دانشگاهیان و صنعتگران به خدمات آزمایشگاهی می باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید