255110

«شورای فن بازار تخصصی معدن و صنایع معدنی» کار خود را آغاز می کند

دنیای معدن: با حکم محمدرضا موثقی نیا رییس هیات عامل ایمیدرو اعضای «شورای فن بازار تخصصی معدن و صنایع معدنی» مشخص شدند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران، اعضای  «شورای فن بازار تخصصی معدن و صنایع معدنی» از سوی  محمدرضا موثقی نیا رییس هیات هیات عامل ایمیدرو منصوب شدند. 

کامران وکیل نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران نیز یکی از اعضای این شورا است. 

شبکه فن بازار ملی ایران به عنوان مهمترین بستر زمینه ساز برای ایجاد و توسعه این مبادلات و تعاملات در سطح ملی با دارا بودن طیفی متنوع از قابلیت ها، ارتباطات، زیر ساخت ها ، دانشتخصصی و سوابق قابل توجه، توانایی شبکه سازی و تحت پوشش قرار دادن کلیه اطلاعات و اخبار در حوزه های عرضه و تقاضای فناوری، محصولات و معرفی متخصصان و بنگاه های  فعال این حوزه را به بهترین  نحو داراست و ضمن توسعه ساختار بانک های اطلاعاتی و پورتابل به صورت به روز و قابل اطمینان، گسترش زنجیره ارزش در این حوزه را در دستور کار دارد. 

توسعه ساختار فن بازار باعث می شود که اطلاعات مربوط به دستاوردهای نهایی در حوزه محصولات و فناوری های عرضه شده موسسات و شرکت های دانش بنیان به درستی ر اختیار مخاطبان قرار گرفته و یک یا چند مرحله به تجاری سازی و ورود به بازار نزدیک شود.

متولی فن بازار تخصصی معدن، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است. شورای فن بازار تخصصی متشکل از 11 شخص حقیقی و حقوقی است که وظایفی را در سه حوزه سیاستگذاری، ارائه مشور و نظارت بر عهده دارد. 

ایجاد هماهنگی بین نهادهای طرف صنعت و زیست بوم فناوری و نوآوری، بررسی برنامه عملیاتی سالیانه فن بازار تخصصی و ارائه پیشنهادها، استماع گزارش های فن بازار تخصصی و ارائه راهکارهایی برای رفع موانع، کمک و همکاری موثر در جهت رونق برنامه ها و فعالیت های فن بازار در سطح کشور و تصویب آیین نامه داخلی شورا از وظایف شورای فن بازار تخصصی  محسوب می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید