255721

مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک خبر داد:

دریافت پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری مزرعه کمال آباد

دنیای معدن- مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک گفت: مجتمع پتاس خوروبیابانک موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری برای مزرعه کمال آباد شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مجتمع پتاس خوروبیابانک، سید حسین شهامی مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک، عنوان کرد: مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد با مساحت ۲۵ هکتار و در فاصله ۸ کیلومتری شهر خور واقع شده است. این مزرعه دارای ۴ مجموعه و ۲۵ سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی کامل است و ظرفیت پذیرش ۵۴ نفر را دارد.

شهامی بیان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری مجتمع شرکت فرآورده‌های فسفات کارون مرمت و بازسازی شده و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: این اقدام نه تنها به توسعه گردشگری در شهرستان خوروبیابانک کمک می‌کند، بلکه به رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی نیز منجر خواهد شد.

مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک درباره آغاز طرح گردشگری معدنی در کشور بیان کرد: طرح گردشگری معدنی ابتدا در بخش معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح و اقدام به بررسی معادن دارای پتانسیل گردشگری شد.

شهامی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران معادنی که مستعد اجرای طرح گردشگری معدنی بودند را شناسایی و معدن پتاس خور به عنوان اولین گزینه جهت اجرای طرح ژئوتوریسم معدنی انتخاب شد و دریافت این مجوز گردشگری نیز گامی در مسیر پیشبرد هر چه بیشتر هدف گردشگری معدنی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید