255959

علت هجمه‌ها به سرپرست جدید ایمیدرو چیست؟

دنیای معدن: ایمیدرو به عنوان یکی از سازمان‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور در حالی که حدود دو سال خاموش بوده است و دستاورد مورد توجهی در حوزه معدن و صنایع معدنی نداشته است حالا که می‌خواهد با شروع دولت پزشکیان و سرپرست جدید شروع به کار کند و به ریل قبلی خود بازگردد از سوی برخی رسانه‌های گروهی و فضای مجازی برای انتصابات اخیر مورد تخریب و هجمه قرار گرفته است، علت این هجمه ها چیست؟

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، علت تیمی است که از مدیریت قبلی در سازمان ایمیدرو باقی مانده و صندلی و منافع خود را در خطر می‌بینند و می خواهند انتصابات اخیر در ایمیدرو را به طوری در افکار عمومی، رسانه های گروهی، فضای مجازی و مردم جلوه بدهند که ایمیدرو به موارد کلان کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی توجه ندارد و به فکر مسائل بی مورد و انتصابات غیر ضروری است و با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع رسانی نامناسب و پخش در رسانه های عمومی قصد تخریب سرپرست جدید ایمیدرو و تغییر را دارند.

آقاجانلو یکی از محبوب ترین کارشناسان در ایمیدرو است که در ۲۰ سال گذشته تا حال از کارشناسی تا ریاست هیات عامل را به شایستگی طی کرده است.

تغییر مدیر عامل آلومینای جاجرم نیز به در خواست خود مدیریت قبلی این مجموعه و به دلیل کسالت و مشکلات شخصی بوده است و رییس هیات مدیره بعنوان سرپرست انتخاب شده است تا انتخاب مدیر عامل جدید در این مجموعه انجام شود.

امیدواریم وزیر محترم صمت اولین حکم و انتصاب هوشمندانه و درست خود در وزارت صمت و ایمیدرو را حمایت کند و به این هجمه ها توجه نکند.

حالا باید توجه شود چه گروه هایی منافع و رانت های خود را با آمدن آقاجانلو در خطر میبینند.

نمونه هایی از اخبار در رسانه های جمعی:

 

Screenshot_۲۰۲۴۰۹۱۸_۲۰۰۶۰۱_Telegram

Screenshot_۲۰۲۴۰۹۱۸_۲۰۰۵۲۶_Telegram

 

Screenshot_۲۰۲۴۰۹۱۸_۲۰۰۵۳۹_Telegram

دیدگاهتان را بنویسید