255985

اجرای طرح های ایمیدرو در جهت اشتغال و توسعه «فارس»

دنیای معدن: مهندس محمد آقاجانلو سرپرست ایمیدرو طی سفر به شهرستان فسا تاکید کرد: طرح های این سازمان در استان فارس با هدف رشد اشتغال و توسعه استان اجرایی شده اند.

به گزارش دنیای معدن، مهندس آقاجانلو به اتفاق حسن علی محمدی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، حمید رضا ایزدی مدیرکل صمت فارس، بهمنی فرماندار فسا و سایر همراهان ضمن بررسی مسائل و مشکلات طرح فولاد این شهرستان، راهکارهای لازم را برای آماده سازی زیرساخت ها ارایه کرد.

سرپرست ایمیدرو با اشاره به اینکه تولید مزیت های فراوان دارد، به اهمیت حضور پررنگ تشکل های بخش خصوصی و تقویت همکاری آنها در حوزه معادن و صنایع معدنی گفت: با توجه به اهمیت حوزه این بخش در ایجاد اشتغال و کاهش فاصله طبقاتی، ضرورت دارد از سرمایه گذاران حمایت های بیشتری صورت گیرد.

وی افزود:تلاش ایمیدرو در راستای بهره برداری، توسعه و راه‌اندازی طرح‌های در دست اجرا، معادن و صنایع معدنی در فارس جهت این است که شاهد افزایش و ایجاد شغل‌های پایدار و همچنین توسعه قابل توجه در استان باشیم.

مهندس آقاجانلو همچنین درباره رشد ارزش افزوده در بخش معدن گفت: با توسعه فناوری‌ها و رشد بهره‌وری، می‌توان ارزش افزوده بالاتری از تولیدات معدنی، نصیب کشور کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید