257223

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران موفق به اخذ تایید و ارتقا گواهینامه از سازمان محیط زیست شد

دنیای معدن: آزمایشگاه محیط زیست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به عنوان آزمایشگاه معتمد بیش از 15 سال در عرصه پروژه های محیط زیست و بهداشت حرفه ای تجربه دارد و در سال 1403 نیز با استفاده از توانمندی‌ نیروهای متخصص خود توانسته است، یکی از کامل ترین گواهینامه ها در کشور را در خصوص آلاینده های زیست محیطی به خود اختصاص دهد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مرکزتحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران بر اساس این تاییدیه این مرکز در بخش فیزیکوشیمیایی آب و پساب می تواند بر روی شناسایی و اندازه گیری 32 پارامتر کار کند. همچنین در بخش های میکروبیولوژی 2 پارامتر ، در بخش فیزیکوشیمیایی خاک 14 پارامتر ، در بخش هوا – منابع ثابت 7 پارامتر و دربخش هوا – منابع سیار پارامتر های گاز محیطی بنزن ، تولوئن ، اتیل بنزن ، ... ، در بخش صدا و همچنین در بخش فلزات سنگین بیش از 20 پارامتر و در بخش ترکیبات هیدرو کربن ها ی نفتی سموم 37 پارامتر را اندازه گیری و شناسایی کند، واز معدود آزمایشگاه هایی باشد که توانسته است یکی از کامل ترین مجوز های سازمان محیط زیست را به خود اختصاص دهد.

این آزمایشگاه بصورت تخصصی در زمینه اندازه گیری آلاینده های آب و پساب، خاک، پسماند، روغن و آلاینده‌های هوا منابع ثابت و سیار فعالیت دارد، همچنین بصورت تخصصی توانایی نمونه برداری و آنالیز اکثر آلاینده های بهداشت حرفه ای را دارا می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید