254640

افزایش ۴ درصدی سود گهر زمین در ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه

دنیای معدن- شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین در ۳ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ سود خالصی معادل ۷۸۳۶میلیارد تومان محقق کرد. بررسی گزارش این شرکت حاکی از افزایش ۴ درصدی سود در ۳ ماهه جاری نسبت به دوره مشابه قبل است.

به گزارش دنیای معدن، شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین در ۳ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ سود خالصی معادل ۷۸۳۶میلیارد تومان محقق کرد.

بررسی گزارش این شرکت حاکی از افزایش ۴ درصدی سود در ۳ ماهه جاری نسبت به دوره مشابه قبل می باشد.

معدنی و صنعتی گهر زمین به ازای هر سهم نیز سود ۱۰۴۵ ریالی ساخت. سود ناخالص نیز با افزایش ۲۱ درصدی همراه شد و به ۹۷۸۱ محتومان رسید.

درآمدهای عملیاتی این شرکت با سرمایه حدود  ۷۵۰۰میلیارد تومانی  ۵۸ درصد افزایش داشت و به ۲۵۴۳۶ میلیارد تومان رسید.

گفتنی است؛ شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین در برنامه ریزی کلان خود، سرمایه‌گذاری های متعددی را در راستای تکمیل زنجیره محصولات توسعه زیرساخت ها و شکوفایی کشور در دستور کار قرار داده است.

در راستای تکمیل زنجیره محصولات، پروژه احداث دو کارخانه آهن اسفنجی با ظرفیت ۳/۴ میلیون تن در سال در سایت بردسیر آغاز شده است.

طرح‌های توسعه ای شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در برنامه ریزی کلان خود سرمایه گذاری های متعددی را در راستای تکمیل زنجیره محصولات توسعه زیر ساخت ها و شکوفایی اقتصادی کشور در دستور کار قرار داده است.

شرکت سنگ آهن گهرزمین به منظور افزایش سودآوری و استفاده بهینه از سرمایه سهامداران، سرمایه گذاری در شرکت توسعه معادن و صنایع مس جانجا مشارکت در شرکت مدیریت و توسعه سرزمین مکران با هدف انجام پروژه های صنعتی و خدماتی در زمینه صنایع و معادن فلزی و غیر فلزی کشاورزی دریایی و گردشگری و همچنین احداث زیر ساخت‌های شیرین سازی آب دریا جهت تامین آب صنایع و کشاورزی و تامین برق با انرژی خورشیدی را به انجام رسانده است.

لازم به ذکر است؛ که برنامه ریزی در راستای معدنکاری دیجیتال و هوشمندسازی با رویکرد افزایش بهره وری معدن کاری سبز و نیز سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر نیز در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید