253357

معاون بهره‌برداری شرکت آهن و فولاد ارفع عنوان کرد:

اردیبهشت ماه طلایی «ارفع» با ثبت دو رکورد جدید

دنیای معدن-معاون بهره‌برداری شرکت آهن و فولاد ارفع گفت: رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم به میزان 110 هزار و ۱۱ تن و رکورد تولید شمش در واحد فولادسازی به میزان 93 هزار و ۷۶۵ تن در اردیبهشت ماه سال جاری شکسته شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، سید محمد موسوی بیان کرد: شرکت آهن و فولاد ارفع در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ توانست به صورت هم‌زمان دو رکورد تولید ماهیانه در واحد احیا مستقیم و فولادسازی را به ثبت برساند.

وی تصربح کرد: با تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان ۱۱۰ هزار و ۱۱ تن و همچنین تولید ۹۳ هزار و ۷۶۵ تن شمش فولادی در این ماه، رکوردهای تولید ماهیانه جدیدی در «ارفع» به ثبت رسید و ما حرکت خود را با قدرت همچنان بر مدار پیشرفت ادامه خواهیم داد.

معاون بهره‌برداری شرکت آهن و فولاد ارفع یادآور شد: رکوردهای ماهیانه قبلی در این دو واحد با تولید ۱۰۹ هزار و ۸۱ تن آهن اسفنجی در آبان ماه ۱۴۰۲ و همچنین ۹۲ هزار و ۲۴۴ تن شمش فولادی در فروردین ماه سال جاری ثبت شده بود.

گفتنی است با همت و‌ تلاش کارکنان توانمند شرکت آهن و فولاد ارفع همراه با برنامه‌ریزی و‌ عزم راسخ مدیران متعهد این شرکت، رکورد تولید روزانه واحد احیا به میزان سه هزار و ۷۲۳ تن در روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و رکورد تولید روزانه واحد فولادسازی به میزان سه هزار و ۷۲۴ در روز ۲۵ همین ماه شکسته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید