253817

تولیدات فولاد سنگان همین ابتدای سال فراتر از برنامه‌ها

دنیای معدن: فولاد سنگان با ثبت رکورد تولید گندله در فروردین و تولید کنسانتره در اردیبهشت ماه خود را برای سالی پر بار آماده می‌کند.

به گزارش دنیای معدن، فولاد سنگان عنوان بزرگترین شرکت صنعتی شرق کشور را به خود اختصاص داده است. این مجموعه در تلاش است تا نقش مهمی در تامین مواد اولیه زنجیره ارزش داشته باشد. 

 

با چنین نگاهی و با هدف تحقق شعار سال این مجموعه توانست در فروردین ماه سال جاری با وجود تعطیلات نوروزی در میزان تولید رکورد شکنی داشته باشد. 

درواقع این مجموعه در فروردین ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد روزانه تولید کنسانتره به میزان ۱۹۰۲۰ تن شد .در پایان فروردین ماه ۴۹۷۰۰۰ تن گندله تولید شد که معادل ۱۰۲ درصد تحقق برنامه در این ماه بود. 

 

فولاد سنگان در این زمان موفق شد تا بیش از 100  از برنامه پیش بینی شده خود برای ماه را محقق کند و همین موضوع می تواند نوید بخش اتفاقات خوبی برای سال جاری باشد. دستیابی به رشد 102  نشان می دهد که این مجموعه توان تولیدی خود را افزایش داده است.

 

اما چرایی دستیابی به این رشد آن هم در اولین ماه سال که با چند روز تعطیلی و همچنین پیش بینی از وضعیت بازار پیش رو چطور محقق شده است؟

 

بدون شک بخش عمده ای از افزایش تولید و رشد 102  درصدی گندله در فروردین ماه سال جاری به میزان افزایش تولید در حلقه قبلی آن یعنی افزایش تولید کنسانتره باز می گردد. 

 

اما قبل از آن در مرحله عملیات معدنی بی شک میزان برداشت در این مجموعه با افزایش همراه بوده است و توانسته در حلقه های بعدی خود یعنی تولید کنسانتره و گندله رکورد شکنی داشته باشد.

 

در ادامه ماه دوم سال این مجموعه در تولید کنسانتره نیز توانست از برنامه پیش بینی شده جلو رفته و برنامه را به میزان 105  درصد محقق کند. درواقع تولید بیش از ۴۵۰.۰۰۰ تن کنسانتره در پایان اردیبهشت‌ماه به ثبت رسید.

 

با چنین روندی مجموعه فولاد سنگان در خرداد ماه نیز به از تحقق برنامه پیشی می گیرد. این به معنای سالی پربار برای فولاد سنگان است که قرار است فراتر از برنامه های برود. البته هرچند این اتفاق منجر به افزایش تولید و فروش در این مجموعه می شود اما فراموش نکنیم ادامه دار شدن این رشد تولید  نیازمند تامین زیرساخت هایی است که می تواند تولید را تحت تاثیر قرار دهد.تیتر۲۰

 

دیدگاهتان را بنویسید