254896

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه از خبرنگاران ایراسین تجلیل کرد

دنیای معدن: مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی ایراسین از خبرنگاران این رسانه تجلیل کرد.

به گزارش دنیای معدن از ایراسین، محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولادمبارکه به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین بازدید و ضمن عرض تبریک و خداقوت به خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: تلاش و کوشش تک تک اعضای پایگاه خبری ایراسین برای انتشار اخبار حوزه صنعت و معدن کشور قابل ستایش است.

 

وی گفت: همه اعضای رسانه‌ای این مجموعه علاوه بر اینکه در حرفه خود تخصص دارند، با فضا و ادبیات فولاد مبارکه و صنعت نیز آشنایی و شناخت لازم را دارند.

براتی جایگاه پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین را اکنون یک مرجع رسانه‌ای در حوزه صنعت عنوان کرد و گفت: آمار بازدیدها و تولیدات نشان‌دهنده فعالیت مؤثر و قدرتمند این مجموعه است.

 

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه خاطر نشان کرد: حفظ برند و جایگاه این پایگاه خبری بسیار سخت بوده که همچنان تلاش و کوشش برای این امر توسط اعضا و خانواده فولادمبارکه ادامه دارد و البته جایگاه خطیر فولادمبارکه نیز می‌طلبد که سختی‌های بسیاری را برای اطلاع رسانی مناسب دستاوردها و رویدادهای این قطب صنعت کشور متحمل شد.

وی افزود: دوره کنونی مدیریت پایگاه خبری ایراسین یکی از موفق‌ترین دوره‌های عملکرد این رسانه بوده است.

 

شایان ذکر است که گزارش عملکرد پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین طی سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با سال ۱۴۰۱ از سوی مهدی رحمتی، سردبیر این پایگاه خبری نیز ارائه شد.

در پایان نیز ضمن قدردانی از مجموعه پایگاه خبری تحلیلی ایراسین از خبرنگاران و عکاسان و سایر اعضا تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید