255434

تجهیز اتاق سرور حراست و راه اندازی سیستم کنترل مانیتورینگ شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

دنیای معدن: باحضور مدیران حراست شرکت فولاد مبارکه، شرکت ملی فولاد ایران و مسئولین امنیتی شهرستان، سیستم مانیتورینگ شرکت فولاد سفیددشت باهدف افزایش ضریب امنیتی و تسلط بر نقاط مهم و حایزاهمیت این شرکت مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، درابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به میهمانان، راه اندازی و بهره برداری از این مرکز را اتفاق ارزشمندی توصیف کرد و از کلیه عوامل زحمتکش این پروژه که گام بزرگی درجهت استفاده از تکنولوژی برتر در امر حفاظت از بیت المال برداشتند تشکر و قدردانی نمود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه راه اندازی سیستم مانیتورینگ و ارتقای تجیهزات کنترلی جزء ملزومات امنیتی شرکت است ادامه داد: فرآیند تجهیز اتاق سرور و راه اندازی سیستم کنترل (مانیتورینگ) شرکت به منظور پایش، نظارت، نگهداری و ارتقاء سطح امنیت فیزیکی این مجموعه و مراجعین انجام شده و به منظور افزایش سطح امنیت در اماکن فوق، پیش بینی های لازم برای افزایش دوربین ها نیز  به عمل آمده است.

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران در رابطه با بهره برداری انجام شده حراست شرکت ملی فولاد ایران گفت: اهمیت بالای صنایع فولادی و پایش و نگهداری این صنایع با کمک پیشرفته ترین نرم افزارها و سخت افزارها و با استفاده ازهوش مصنوعی هدف اصلی حراست که صیانت و پیشگیری از هرگونه اختلال دراین صنعت مهم می باشد را با همکاری تمامی عزیزان تامین می نماید .

موسوی ضمن تقدیر و تشکر ازحمایت ها به واسطه انجام نصب و راه اندازی و بهره برداری دقیق این پروژه در راستای پایش و بالابردن ضریب امنیتی شرکت خاطر نشان ساخت: با تلاش شبانه روزی انجام شده در پایان سال ۱۴۰۲ ماینتورینگ مجتمع فولادمیانه نیز با موفقیت آغاز به کار نموده است که از موفقیت های بزرگ سال ۱۴۰۲در راستای بالابردن ضریب امنیت این مجتمع به شمار می رود.

وی همچنین افزود: مایه ی خرسندی است از این که پیشرفته ترین ابزارهای روز دنیا با کمک مهندسان و تکنسین های ایرانی در راستای حفظ صنایع مورد استفاده قرارمی گیرد تا درسایه امنیت ایجاد شده حرکت به سمت قله های پیشرفت با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

مقرر است طرح تکمیلی این پروژه مهم در آینده نزدیک با هدف افزایش سطح پوشش تصویری حداکثری مجموعه در دست اقدام قرار گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید