255542

آزمون استخدامی مجتمع گندله‌سازی بهاباد برگزار شد

دنیای معدن: صبح روز پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۳ آزمون تخصصی استخدامی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در مجتمع گندله‌سازی بهاباد به صورت کتبی با حضور ۸۷۷ نفر شرکت کننده، برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان ، صبح روز پنجشنبه و جمعه آزمون کتبی استخدامی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان جهت بکارگیری نیروی تخصصی از بین جوانان و متخصصان بومی برای مجتمع گندله‌سازی بهاباد در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی در دو حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد و دانشکده فنی یزد به صورت همزمان برگزار شد.

طبق اعلام مدیریت منابع انسانی شرکت فولاد غدیر ایرانیان، شرکت کنندگان از بین ۱۷۲۵ نفر ثبت نامی پس از احراز هویت و تکمیل مدارک اولیه جواز شرکت در آزمون را کسب کردند.

بر این اساس اسامی ۲ برابر ظرفیت و نتایج این آزمون تا سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه اعلام می‌شود.

قبول شدگان آزمون کتبی به مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد و پذیرفته‌شدگان نهایی پس از انجام گزینش، طب صنعتی و مصاحبه‌های عمومی و تخصصی مطابق قوانین و مقررات و با اولویت مهندسان جوان و شایسته‌ی بومی استخدام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، آزمون استخدامی مجتمع گندله‌سازی بهاباد شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان طی اطلاعیه از ابتدای مردادماه وارد فاز نام‌نویسی شد و بعد مرحله احراز هویت و صحت سنجی مدارک متقاضیان، طی روزهای ۸ و ۹ شهریور به مرحله اجرایی در آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید