255744

اختتامیه کلاس‌های تابستانه اوقات فراغت با حضور بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان کارکنان

دنیای معدن: آیین اختتامیه کلاس‌های تابستانه اوقات فراغت ۱۴۰۳ فرزندان کارکنان شرکت فولاد مبارکه، در دو نوبت ویژه دختران و پسران در مجموعه تفریحی، ورزشی فردوس برگزار شد و ضمن تقدیر از حضور فرزندان کارکنان در این کلاس‌ها، گواهی ورزشی و مدال طلا به یک‌هزار و ۵۰۶ ورزشکار اهدا شد.

به گزارش دنیای معدن، مجتبی لطفی، رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه درحاشیه این آیین گفت: در کلاس‌های تابستانه اوقات فراغت از برترین مربیان استان استفاده کردیم تا فرزندان کارکنان شرکت فولاد مبارکه را در مسیر درستی قرار گیرند.

با برنامه‌ریزی انجام شده دو باشگاه سپاهان و سپاهان نوین ملزم هستند از بین فرزندان همکاران، استعدادها را شناسایی و استفاده کنند که این رویکرد برای خانواده‌ها و در نهایت خود ورزشکاران، باعث انگیزه برای موفقیت بیشتر است.

سه‌هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان کارکنان شرکت در آکادمی‌ها باشگاه سپاهان نوین مشغول فعالیت هستند و در مسابقات مختلف کشوری باعث سربلندی مجموعه فولاد مبارکه می‌شوند.

در حال حاضر حدود ۸۰ درصد ظرفیت امکان ورزشی استفاده می‌شود که انتظار داریم در آینده از تمام ظرفیت اماکن ورزشی مجموعه فولاد مبارکه استفاده شود در فولاد مبارکه مفتخر هستیم سرمایه‌گذاری در ورزش نتیجه تندرستی، سلامتی و بهره‌وری سازمان را به همراه خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید