255856

تکرار قهرمانی سه سال قبل

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان بر بام آسیا ایستاد

دنیای معدن: تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با برتری بر شهداب یزد در دیدار فینال، برای دومین بار قهرمان جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا شد.

به گزارش دنیای معدن، دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه شب در سالن ۶ هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد.

 

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد در این مسابقه برای‌ کسب مقام قهرمانی و کسب جام بیست‌وششم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی با شکست تیم شهداب یزد سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به عنوان قهرمان قاره آسیا به دست آوردند.

 

فولاد سیرجان ایرانیان که در پنج بازی قبلی موفق به شکست نمایندگان عراق، قطر، افغانستان، کویت و اندونزی شده بود، با برتری مقابل شهداب، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 

تیم فولاد سیرجان فصل گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال را هم کسب کرده بود.

 

روابط عمومی میدکو این افتخار‌آفرینی غیور مردان فولاد سیرجان ایرانیان را به اعضای این تیم و همه پرسنل محترم شرکت‌ میدکو از جمله پرسنل شرکت فولاد سیرجان ایرانیان  تبریک گفته و از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال سیرجان ایرانیان و همچنین تلاش و مدیریت دکتر قربان‌ابراهیمی مدیر عامل محترم شرکت فولاد سیرجان ایرانیان قدردانی به عمل می‌آورد.

 

لازم به ذکر است که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان که پیش از این دو بار قهرمان لیگ برتر والیبال ایران شده بود، در سال 2021 نیز موفق شد در لیگ قهرمانان والیبال آسیا به عنوان قهرمانی رسیده و اینبار برای بار دوم موفق به تکرار این افتخار ملی شد.

1726430802

دیدگاهتان را بنویسید