255983

برگزاری چهل و دومین پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان (همدلی) گرامیداشت هفته وحدت

دنیای معدن: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها و شناخت دستاوردهای مهم شرکت چهل و دومین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن( همدلی ) به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، با حضور ۶۸ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۶۴ نفر ، ۲۸ شهریور ماه جاری در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر، با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای تمام رده های سنی برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، این برنامه که با اجرای آیتم های شاد و متنوع همراه بود طبق نظر سنجی صورت گرفته با رضایتمندی ۸۵ درصدی شرکت کنندگان همراه بود

دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در این دورهمی  در خصوص مسائل خانواده و راه های رسیدن به آرامش و گفتمان خوب در محیط خانواده مطالبی را برای حاضرین ارائه نمود.

وی گفت: ذوب آهن نه تنها در مسئولیت پذیری اجتماعی بلکه با برگزاری برنامه های دورهمی و آموزش خانواده نقش مهم خود را در قبال کارکنان و خانواده های محترم ایفا می نماید. وی در خصوص شادی و نشاط در محیط کار و خانه و راه های غلبه بر استرس و نگرانی در بین خانواده ها مطالبی ارائه نمود.

در حاشیه برگزاری این جشن دورهمی با تنی چند از همکاران شرکت کننده در مراسم گفتگویی داشتیم که در ادامه  می‌خوانید:

علی رشیدی شاغل در مدیریت  نورد، کارگاه میانی گفت: برنامه ها بسیار شاد و متنوع بود،. امیدوارم پرشورتر و با قوت برگزار و تداوم داشته باشد. شرکت در این برنامه های شاد می تواند تاثیر و انگیزه بالایی در روحیه پرسنل برای کارایی بیشتر در سازمان داشته باشد.

محمد کرمی شاغل در مدیریت نورد گفت: بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده بتوانم در این دورهمی شرکت نمایم.

 برگزاری اینگونه جشن‌ها و دورهمی ها علاوه بر ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده در روحیه کارکنان که در شرایط سخت به کار و تلاش مشغول هستند نیز تاثیر زیادی دارد. امیدوارم اینگونه جشن ها تداوم پیدا کندتا سایر همکاران نیز بتوانند در این دورهمی شرکت نمایند.

هادی ابن علی شاغل در مدیریت مهندسی نت مکانیک با تشکراز کلیه دست اندرکاران برگزاری این مراسم افزود : پرسنل با توجه به شرایط سخت کاری برای روحیه بهتر به این جشن ها احتیاج دارند. امیدوارم در جشن های آینده با دعوت از هنرمندان و خوانندگان مطرح بر جذابیت این برنامه ها بیافزایند.

مرتضی کرمی شاغل در مدیریت فولادسازی(کنورتور)  ضمن تشکر از مدیریت عالی شرکت ، مدیریت روابط عمومی و تمام زحمت کشان عرصه تولید گفت: اجرای برنامه های شاد فرهنگی و  هنری  در نشاط و سلامت کارکنان و خانواده بزرگ و زحمت کش ذوب آهن بسیار موثر است. برگزاری این دورهمی ها برای ارزش بخشیدن به جایگاه خانواده امری ضروری است امیدوارم مدیریت روابط عمومی برای تشویق فرزندان ممتاز شرکت نیز اقدام نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید