255993

ارزیابی ممیزان داخلی فولاد مبارکه به حرکت در مسیر تعالی سرعت می‌بخشد

دنیای معدن: محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه، در سی‌امین دوره همایش ممیزان داخلی فولادمبارکه: ممیزی که اساس آن از کارشناسان و کارکنان داخل سازمان باشد قطعاً خروجی خوبی به سازمان می‌دهد، پیگیری‌های ما بیشتر برای اصلاحات است و این جمع حاضر باید قدرشناس وجود همچنین فضایی باشند که پایه و اساس توفیقات سازمان نیز به شمار می‌رود.

فرهنگ فولاد مبارکه به معنای دیدگاه‌هایی است که در فولاد مبارکه به صورت عمومی، مثبت یا منفی حاکم است که سازمان‌های دیگر آن را ندارند و درواقع فرهنگ در تاروپود سازمان‌ها وجود دارد که با دیگر سازمان‌ها تفاوت دارد.

زمانی‌که از فرهنگ مطلوب، پرسش می‌شود باید دید که سازمان به کدام سمت می‌رود و پاسخ آن مهم‌ترین مؤلفه ای است که استراتژی را محقق می‌کند. از سویی دیگر در مورد اینکه برسیم به نقطه مطلوب باید بین مفهوم آموزش و یادگیری، تفاوت قائل شد و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

مشارکت یک فرهنگ مطلوب است، اما باید بستر و ابزار آن را ایجاد کرد و حتی برای پیاده‌سازی سایر مفاهیم نیز به طور جدی برای آن بسترسازی و طراحی کرد.

ما اگر همین کارهایی که در ممیزی انجام می‌دهیم را جدی بگیریم به رشد و تعالی دست پیدا می‌کنیم و باید باور به جایگاه این مجموعه صنعتی به عنوان مهم‌ترین بنگاه جمهوری اسلامی در کشور و خاورمیانه داشته باشیم که همه فعالیت‌ها حتی تصمیم برای یک فرد، خرید یک تجهیز و یا انجام ممیزی اهمیت بسیاری دارد و این مسیری است که به حرکت در مسیر تعالی شرکت سرعت می‌بخشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید