256393

پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان برای ملت ایران و جبهه مقاومت

دنیای معدن: در پی عملیات غرورآفرین ((وعده صادق ۲)) مدیرعامل فولاد هرمزگان با صدور پیامی برای ملت ایران آرزوی عزت و سرافرازی و برای جبهه مقاومت پیروزی‌های بیشتر را از خداوند خواستار شد.

در این پیام آمده است :

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ

ملت شریف ایران و همکاران عزیز،

شب گذشته، جهان شاهد تجلی قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران بود. با یاری خداوند متعال و به‌کارگیری پیشرفته‌ترین موشک‌های بومی، نیروهای مسلح ما توانستند ضربه‌ای قاطع و غیرقابل انکار به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کنند. موشک‌هایی که با دقت و قدرت به قلب سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده و نشان دادند که خانه پوشالی این رژیم اشغالگر می‌تواند به فاصله دوازده دقیقه به تلی از خاک تبدیل شوند.

این عملیات، تنها پاسخی به تجاوزات بی‌شرمانه و سال‌ها ظلم رژیم صهیونیستی نبود؛ بلکه عملیاتی شدن خونخواهی شهیدان مقاومت بود. خون پاک اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار سرتیپ نیلفروشان که در راه حق و آزادی امت اسلامی ریخته شد، امروز پاسخی شایسته یافت. دشمنان اسلام امروز به عینه دیدند که قدرت نظامی ایران و اراده ملت‌های مظلوم، مرزهای تجاوز و ظلم را خواهد شکست.

این پیروزی عظیم، تحقق وعده صادق ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود که همواره تأکید داشتند روزی خواهد رسید که رژیم صهیونیستی دیگر توان مقاومت در برابر اراده ملت‌های آزاده را نخواهد داشت. اکنون آن روز نزدیک‌تر از همیشه است و مسیر پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف روشن‌تر از قبل.

با وآرزوی عزت و سرافرازی برای ملت ایران و پیروزی‌های بیشتر برای جبهه مقاومت.

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید