256600

در دیدار مدیرعامل و کارکنان جدید الورود فولاد شادگان تأکید شد؛

مهندس کهزاد: در فولاد شادگان به چیزی بزرگتر از خودمان می اندیشیم

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، سه شنبه ۱۷ مهر باکارکنان جدیدالاستخدام این شرکت دیدار و ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی برای یکایک سرمایه های انسانی شرکت، تاکید کرد که در این شرکت باید به چیزی فراتر و بزرگتر از خود اندیشید.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، مهندس حسین کهزاد با بیان اینکه همه باید در مسیر توسعه و پیشرفت شرکت گام بردارند و این عبارت " اندیشیدن به فراتر از خود" را یک شعار قلمداد نکنند، گفت: هدف، شکوفایی اقتصاد محلی در راستای توسعه اقتصاد کشور است که در پی تلاش در جهت اعتلای سازمان و دستیابی به اهداف تولیدی میسر می شود.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف در چشم انداز آتیه شرکت، همه باید تعهد و مسئولیت پذیری، نظم، انظباط و احترام به مقررات، همدلی، همسویی و هم افزایی افزون بر خودجوشی و پشتکار را به عنوان ۴ اصل اساسی مدنظر قرارداده و با جدیت دنبال کنند.

 

مهندس کهزاد ورود جوانان به عرصه بزرگ شرکت را فرصتی مغتنم برشمرد و خاطرنشان کرد: بهره مندی از سرمایه انسانی جوان، فرهیخته و چابک، امید آفرین است و ما را نسبت به تحقق اهداف سازمان یعنی رسیدن به تولید بیش از ۱۳ و نیم میلیون تن محصول در سال ۱۴۱۰ خوش بین تر کرده است.

 

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان سهم این شرکت در عرصه اشتغال‌زایی منطقه را نیز رسالتی مهم در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم دانست و از آن به عنوان یک حسنه دنیوی و اخروی برای مدیران شرکت یادکرد.

شایان ذکر است یک جلسه پرسش و پاسخ نیز در حاشیه این دیدار با مهندس کهزاد برگزار شد.

روابط_عمومی_فولاد_شادگان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید