256947

گرامیداشت روز جهانی آشپز در ذوب آهن اصفهان:

آشپزی هنر و عشق به انسان ها است

دنیای معدن: مراسمی گرامیداشت 29 مهر ماه روز جهانی آشپز در محل رستوران ریحان ذوب آهن اصفهان برگزار شد. در این مراسم که با حضور احمد اکبری معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی، موسی سلیمانی مدیر ارشد خدمات رفاهی و امور شهری و جمعی از سرپرستان و ناظران این مدیریت و سرآشپزان و آشپزان ذوب آهن همراه بود ، ضمن اجرای برنامه های فرهنگی وشاد از سرآشپزان وآشپزان این مجتمع صنعتی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش دنیای معدن، احمد اکبری معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی در این مراسم با تبریک روز جهانی آشپز به تشریح فرایند منابع انسانی شرکت و نقش ویژه مدیریت خدمات رفاهی و شهری به خصوص نقش آشپزان در حفظ سلامت کارکنان پرداخت.

وی گفت: نیروهای انسانی هر روز طی یک شیفت کامل و بعضاً ساعات بیشتر در کارخانه حاضر و مشغول خدمت و تولید هستند . در این ساعات احتیاج به تغذیه مناسب دارند و مجموعه رستوران ها و آشپزان با تهیه غذای مناسب دارای کیفیت و مطابق ذائقه همکاران  ، به برقراری نشاط و تقویت انرژی کارکنان می پردازند.

معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی ذوب آهن از این همکاران درخواست نمود که با علاقه و عشق به خدمت آشپزی خود ادامه دهند و افزود: همگی ما نسبت به خدمات آشپزان در طول شبانه روز و در سرما و گرما آگاه بوده و قدردان زحمات آن ها هستیم.

موسی سلیمانی مدیر ارشد خدمات رفاهی و امور شهری نیز در سخنانی ضمن تبریک روز آشپز به مجموعه همکاران رستوران ها گفت: آشپزان ذوب آهنی شبانه روز با دقت و زحمت لازم حدود 15 هزار پرس غذا تهیه می کنند.

وی افزود: آشپزی هنر و عشق به انسان ها است و آشپزان ذوب آهن اصفهان بهترین آشپزها هستند.

همکاران آشپز حاضر در این مراسم در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار از برگزار کنندگان مراسم روز آشپز قدردانی نمودند و آن را ایده و برنامه خوبی دانستند که موجب انگیزه بخشی و افزایش رضایت آنها می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید