254942

ساخت کارخانه کنستانتره مس در نیمروز واکتشاف درمعادن سیستان وبلوچستان

دنیای معدن- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: شرکت سرمایه گذاری پارسیان برای اکتشاف مواد معدنی در استان در ۱۰ محدوده اکتشافی و همچنین سه محدوده اکتشافی با مشارکت مردم استان مشغول به فعالیت است.

به گزارش دنیای معدن، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در دیدار بامدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان که زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است گفت: ساخت کارخانه کنستانتره مس در نیمروز و انجام عملیات اکتشاف معادن در ۱۳ محدوده کتشافی استان از طریق شرکت سرمایه گذاری پارسیان انجام می‌شود.

 ایرج حسن پور با اشاره به بررسی آخرین وضعیت طرح‌های اکتشافی معادن و توسعه صنایع معدنی این شرکت در استان، افزود: ساخت کارخانه فرآوری و تولید کنستانتره مس با ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن در سال با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۶۵ هزار میلیارد ریال در نیمروز از طرح های این شرکت در استان است.

وی بیان کرد: هم اکنون در طرح ساخت کارخانه کنستانتره مس در نیمروز تعداد ۱۱۲ نفر مشغول به کارند که با بهره برداری کامل این طرح، میزان اشتغال مستقیم به ۱۵۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم به ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری شرکت‌های توانمند معدنی و صنایع معدنی در سیستان و بلوچستان کمک زیادی در توسعه ظرفیت‌های معدنی و بهبود فضای کسب و کار برای بومیان منطقه و رونق اقتصادی استان می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید