255320

دیدار ورزشکاران پارالمپیکی باشگاه مس کرمان با مدیرعامل شرکت ملی مس

دنیای معدن: سه ورزشکار پارالمپیکی باشگاه مس کرمان، پیش از اعزام به مسابقات پارالمپیک 2024 پاریس با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار و گفت‌وگو گردند.

به گزارش دنیای معدن از مس‌پرس، سعید افروز، سینا ضیغمی نژاد و سینا منشازاده سه عضو کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های 2024 پارالمپیک پاریس پیش از اعزام به مسابقات، با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر حسین مدرس خیابانی در دیدار ورزشکاران پارالمپیکی باشگاه مس کرمان، حضور آنان در مسابقات پارالمپیک را یک افتخار ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت ملی صنایع مس ایران برشمرد و گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان برای افتخارآفرینی در این دوره مسابقات را ارج می‌نهیم و قطعا موفقیت در کسب مدال باعث خوشحالی ملت ایران به ویژه خانواده بزرگ شرکت ملی مس خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین بر حمایت ویژه از ورزشکاران پارالمپیکی عضو باشگاه مس کرمان برای موفقیت در مسابقات پیش‌رو تاکید کرد.

گفتنی است، سعید افروز، عضو باشگاه مس کرمان و ورزشکار پارا دو و میدانی ایران در رشته پرتاب نیزه است که موفق شد در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو رکورد جهانی را شکسته و به مدال طلا پرتاب نیزه کلاس F 34 دست یابد.

سینا ضیغمی نژاد هم دیگر ورزشکار عضو باشگاه مس کرمان و نماینده کشورمان در مسابقات پارالمپیک 2024 پاریس است که در تیم ملی شنای معلولان ایران عضویت داشته و دارای چندین مدال در بازی‌های پاراآسیایی جوانان و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است.

سینا منشازاده هم عضو باشگاه مس کرمان و از ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2024 پاریس است که در رشته تیراندازی با کمان در این دوره مسابقات پارالمپیک رقابت خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید