226286

کمالوند: فقط منتظر تعطیلی نیم فصل هستیم/ بازی با تراکتور هیچ حساسیتی برای من ندارد

دنیای معدن- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اینقدر مشکلات داریم که فقط منتظر ۲۰ روز تعطیلی نیم فصل هستیم تا با حل مشکلات تیم را روانه نیم فصل دوم کنیم.

به گزارش دنیای معدن - فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از تراکتور شناخت خوبی داریم و بازی‌های اخیر این تیم را دیدیم. بازی فردا برای دو تیم حساس است. سرمربی کروات تغییرات مثبتی را در تراکتور ایجاد کرده، ولی این تیم نیز مثل ما مشکلاتی دارد و سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.

*سه امتیاز فردا مثل بازی‌های قبل و بعد است و هیچ حساسیتی برای من ندارد. دوست داشتم تماشاگران فردا در ورزشگاه بودند و امیدوارم در هفته‌های آینده این اتفاق رخ دهد. این بازی هیچ حساسیتی ندارد و بیشتر دوست داریم بازی جذابی را ارائه کنیم تا کسانی که بازی را می‌بینند لذت برند.

*کمتر از ۲۰ روز مانده به مسابقات هدایت نفت را برعهده گرفتم و فصل بدنسازی را کاملا از دست دادیم و بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم برای همین مشکلاتی در ابتدای راه داشتیم، اما تیم هفته به هفته بهتر شده است.

*از بچه‌ها فوق‌العاده راضی هستم، چون هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می‌کنند. هفته پیش بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن داشتیم و اگر در این بازی آن اتفاقات رخ نمی‌داد می‌توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم.

*عادت کردیم که هفته‌ای سه، چهار بازیکن‌مان را در اختیار نداشته باشیم. نفت تیم خوبی است و تصور می‌کنم این تیم در پایان فصل رتبه‌ای را کسب می‌کند که نسبت به فصل‌های گذشته مخصوصا فصل پیش جایگاه بهتری خواهد بود و ما هیچ نگرانی نداریم. اینقدر مشکلات داریم که فقط منتظر ۲۰ روز تعطیلی نیم فصل هستیم تا با حل مشکلات تیم را روانه نیم فصل دوم کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید