255710

تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان به پروژه منطقه ویژه اقتصادی کاشان

​دنیای معدن- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری و تسریع در راه‌اندازی ابر پروژه اقتصادی شهرستان (منطقه ویژه اقتصادی) در دست اقدام است.

به گزارش دنیای معدن، مصطفی معینی امروز سه شنبه بیستم شهریور در دیدار با محمد آقاجانلو، رییس هیات عامل ایمیدرو از تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان به پروژه منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: پیگیری و تسریع در راه‌اندازی ابر پروژه اقتصادی شهرستان (منطقه ویژه اقتصادی) در دست اقدام است.

وی افزود: موضوع تصویب بودجه و نهایی شدن طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی که در سفر قبلی مدیر عامل ایمیدرو مطرح است، طبق این برنامه، سه هزار میلیارد تومان طی سه سال برای تأمین زیرساخت‌های اصلی پروژه از جمله برق، آب و گاز تخصیص می‌یابد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: سرپرست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی قول داد که اعتبار این پروژه تأمین شود و با تسریع در فاز اول که شامل ۲۵۰ هکتار است، به مرحله واگذاری و جذب سرمایه‌گذار برسد.

معینی با تاکید بر اهمیت این پروژه برای توسعه اقتصادی منطقه، خاطرنشان کرد: این دیدار گامی مهم در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم و تسریع در اجرای این پروژه کلان بود که تأثیرات قابل‌توجهی بر اقتصاد شهرستان و توسعه منطقه خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید