254007

تقسیم 620 ریال سود به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

دنیای معدن: سود خالص این شرکت در سال مالی 1402 نیز با افزایش 11 درصدی همراه شد و به 254 هزارو 170 میلیارد ریال رسید. همچنین درآمدهای عملیاتی این شرکت با سرمایه 324000 میلیارد ریال، 38 درصد افزایش داشت و به مبلغ 603740 میلیارد ریال رسید.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت چادرملو این مجمع،با حضور بیش از 87 درصد سهامداران در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار گردید و صورتهای مالی این شرکت در سال 1402 به تصویب رسید.

بر اساس همین گزارش در این جلسه پس از انتخاب نماینده شرکت سرمایه گذاری امید ، بعنوان رئیس مجمع و ناظرین از شرکت فولاد مبارکه و شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهاداروبازرس قانونی شرکت، مهندس طاهر زاده بعنوان دبیر مجمع و مدیر عامل شرکت، گزارشی ازعملکرد و برنامه های اجرایی شامل عملیات استخراج ، تولید و فروش محصولات و طرح ها و برنامه های  سال جاری شرکت را به اطلاع حاضران رساند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: سال گذشته در طرح‌های توسعه گام‌های مثبتی برداشتیم و برای اولین بار بالغ بر ۱۶۳هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شرکت و شرکت‌های سرمایه‌پذیرصورت پذیرفت و مجموعه چادرملو علیرغم محدودیت‌های انرژی بیشتر از سال ۱۴۰۱ در سال گذشته توانست رکورد تولید را با افزایش بهره وری و کاهش توقفات در کارخانجات گندله‌سازی و فولادسازی که از ابتدای بهره‌برداری بی سابقه بوده است را بشکند و نسبت به حفظ تولید در واحد احیا اقدام نماید.

طاهرزاده با اشاره به افزایش حق انتفاع معدن براساس قانون بودجه سالانه و در نتیجه افزایش بهای تمام شده ، اعلام نمود که استراتژی شرکت در مقابل این امر مدیریت هزینه های تولید و عملیاتی نمودن برنامه ریزی های انجام شده در جهت کاهش بهای تمام شده است تا با افزایش تولید و بهره وری بخشی از این موضوع مدیریت گردد.

مهندس امیرعلی طاهرزاده خاطر نشان کرد: با عزم چادرملو، بهره برداری از حداقل ۷ طرح توسعه این گروه تا پایان امسال با سرمایه گذاری معادل ریالی ۳۷۵ هزار میلیارد ریال که اشتغالزایی مستقیم وغیرمستقیم بالغ بر ۸ هزار نفر را در پی خواهد داشت وهمچنین طبق آخرین صورت های مالی منتشر شده شرکت صنعتی ومعدنی چادرملو با سرمایه اسمی ۳۲۴۰۰ میلیاردتومانی در۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ موفق به کسب درآمد ۶۰ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

قابل ذکر است گروه چادرملودر سال گذشته در تولید گندله سهمی معادل ۷ درصد، در تولید اهن اسفنجی سهمی معادل ۱۰ درصد و درتولید شمش فولاد سهمی معادل ۶ درصد را در بین تولید کنندگان زنجیره فولاد کشور را بخود اختصاص داده است و در نهایت شرکت چادرملو توانست سود خالصی معادل ۲۵هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان محقق کند که با تقسیم 80 درصد از (https://t.me/chadormalou_picture/179) این میزان بابت هر سهم 62 تومان سود تقسیم گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید